Časté dotazy

1/ DÁRKOVÉ BALÍČKY

  • Proč dárky s příběhem? 

Dárkem dáváme najevo, jak moc nám na  našich blízkých záleží. Prostřednictvím dárku s příběhem můžeme darovat i obyčejnou věc neobyčejným způsobem. Díky příběhu krásný pocit z dárku nevyprchá hned po jeho otevření, ale přetrvá ještě dlouhou dobu.  Více se dozvíte na našem blogu v článku Proč věnovat dárek s příběhem

  • Poradíte mi s dárkem? 

Ano, moc rádi. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo kontaktního formuláře. Pokud si nejste jistý, čím vaše blízké potěšit, doporučujeme naše podívat se na náš blog, kde najdete hodně praktických článků, návodů a nápadů.  

  • Jak dárková krabička StoryBOX vypadá? Jak je krabička velká a z čeho je vyrobená? 

Ve StoryBOXu máme dvě základní barvy dárkových krabiček - světlounce růžovou a černou. Naše krabičky jsou vyrobené z bílé papírové lepenky o vyšší gramáži, která vaše dárečky spolehlivě ochrání při přepravě. 

Rozměry krabiček jsou: 

S malá krabička 160 cm délka x 135 cm šířka x 110 cm výška

M střední krabička 270 cm délka x 200 cm šířka x 110 cm výška

L velká krabička 370 cm délka x 260 cm šířka x 110 cm výška 

  • Mohu si vybrat vzhled krabičky?

Ano, vzhled krabičky si vyberete sami a vložíte do košíku stejně jako jiný produkt. Pokud váháte ohledně velikosti, inspirujte se našimi hotovými dárkovými krabičkami nebo nám napište. V případě, že máte zájem o jinou barvu krabičky u hotového balíčku, stačí nám to napsat do poznámky ve 3. kroku objednávky “Zadat poznámku pro prodejce”.

  •  Jak bude dárek vypadat a mohu se do krabičky podívat, aniž by se poškodila, než ji někomu daruji?

 Dárkovou krabičku, poskládanou z jednotlivých produktů, hezky naaranžujeme, krabičku vsuneme do pevného obalu s barevným motivem, který si vyberete a vše pečlivě zabalíme. Obal krabičky se lehce vysouvá a před předáním se v klidu můžete podívat dovnitř. Volné místa v přepravní krabici jsou ještě vyplněné bublinkovu fólií a tak lépe ochrání dárkovou krabičku. Dárek můžete dokonce nechat odeslat přímo obdarovanému. Do balíčku totiž nevkládáme žádné faktury, takže tam dotyčný najde opravdu jen dárek a přáničko.  

  • Jak si sestavím svoji dárkovou krabičku a co když chcí objednat více krabiček najednou? 

V sekci "Dárkové balíčky na míru" si vyberete dárky dle vlastního výběru, pak přidáte krabičku správné velikosti a přáníčko.  Všechno se postupně ukládá do nákupního košíku, který nám pak odešlete v rámci jedné objednávky. Tím, že budete mít v objednávce dárkovou krabičku poznáme, že vám to vše máme krásně zabalit a úhledně poskládat.

V případě, že objednáváte dvě nebo více krabiček s různými produkty, napište nám detaily do poznámky ve 3. kroku objednávky “Zadat poznámku pro prodejce”. Tak budeme přesně vědět, které dárečky patří  do které krabičky (barva a velikost). V případě, že by byl problém s velikostí krabičky, budeme vás kontaktovat.

 

2/ NÁKUP 

  • Jak postupovat při nákupu na StoryBOX?
StoryBOX funguje jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes webové stránky. Na webu si vyberete dárkovou krabičku, nebo si naplníte svojí dle vlastního výběru a kliknete na ikonku "Do košíku". Ve chvíli, kdy budete mít vše vybrané, vstoupíte přímo do košíku, kde vyplníte osobní údaje, zvolíte způsob dopravy a platby a následně objednávku potvrdíte. Poté vám na e-mail pošleme potvrzení objednávky. Pokud vám e-mail s potvrzením objednávky doručen nebyl, kontaktujte nás. 
  • Když zboží vložím do košíku, zarezervuje se mi? 
Dárky v košíku nejsou rezervované. "Vaše" jsou až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit, hlavně když se jedná o limitovanou edici. 
 
3/ DOPRAVA
  • Za jak dlouho budu mít dárkovou krabičku doma?
Dárkové krabičky standardně expedujeme v den nebo následující den od připsání platby na účet. K vám domů tedy balíček dorazí nejpozději do 2 pracovních dnů od expedice.
  • Bude mě kurýr před doručením kontaktovat? 
Ano, napíše vám e-mail, SMS nebo zavolá.  
  • Trvá doručení o něco déle, než jste předpokládali?

Pokud si přejete zjistit, kdy bude vaše objednávka předána dopravci, kontaktujte nás. Pokud již byla dopravní společnosti předána (o expedici vás vždy informujeme e-mailem), využijte možnosti sledovat zásilku přímo v systému dopravců - DPD či Zásilkovny.

  • Chci dárek poslat rovnou tomu, komu ho daruji? 

Určitě, to je skvělá volba :) Do krabiček nepřikládáme žádné faktury (ty vám zasíláme pouze emailem), takže obdarovanému dorazí opravdu jen dárkový balíček od vás. Doporučujeme platbu předem, následně vyplnit jméno, příjmení a adresu toho, komu bude dárek doručen. Prosím, napište nám do poznámky, telefon příjemce pro přepravní společnost. Email použijeme Váš a tak budete mít přehled o doručení balíčku.  V případě přání nám také můžete napsat text, ať oslavenec ví, kdo mu dělá radost :)

  • Chci poslat dárek na Slovensko, jak mám postupovat při nákupu?
Postupujte stejně jako při běžném nákupu, sekci Doprava & platba vyberte Slovensko. Následně v sekci Informace o vás  vyberete doručit na jinou adresu doručení na Slovensku. Doporučujeme platbu předem, následně vyplnit jméno, příjmení a adresu toho, komu bude dárek doručen. Prosím, napište nám do poznámky, telefon příjemce pro přepravní společnost. Email použijeme Váš a tak budete mít přehled o doručení balíčku.  V případě přání nám také můžete napsat text, ať oslavenec ví, kdo mu dělá radost :)
  • Potřebuji doručení dárku přesně v den narozenin, jak to mám udělat?
Ano, to umíme také. Vyberte si datum doručení v sekci Doprava & platba a zbytek zařídíme:) Doporučujeme vybrat platbu převodem nebo kartou a my dárek odešleme tak, aby dorazil v požadované datum. 
  • Můžu si dárek vyzvednout osobně?

Ano, je to možné. Zdarma si můžete vyzvednout svůj balíček v našem smluvním obchodě  Pamar safety s.r.o., Kostelecká 265, Neratovice  v pracovních dnech: 

PO

9:00 - 18:00

ÚT

9:00 - 18:00

ST

9:00 - 18:00

ČT

9:00 - 18:00

9:00 - 16:00

SO

9:00 - 12:00

O čase vyzvednutí Vás budeme vás informovat emailem, zpravidla hned následující den od připsání platby na účet. Lze uplatnit jenom při platbě předem - převodem nebo kartou. Hotovost nepřijímáme.

 

4/ PLATBA
  • Jaké jsou možnosti platby?

 Svou objednávku můžete zaplatit na dobírku, kartou online nebo bankovním převodem s QR kódem. Více o způsobech platby naleznete zde.

  •  Platba kartou online selhala, jak mám postupovat? 

Pokud se vám nezdařila platba kartou online, budete přesměrováni zpět na e-shop. Můžete zkusit zaplatit kartou online znovu a následně budete opět přesměrováni na platební bránu. Případně můžete způsob platby změnit na platbu převodem. Bude vám vygenerován QR kód, který také podporuje rychlou platbu. 

 

5/ REKLAMACE  
  • Co mám dělat, když je obal mého balíčku poškozený

Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište namístě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání nás ihned kontaktujte. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.  

  • Co mám dělat, když jsem si poškození všiml až po převzetí zboží? 

Určitě nám napište a společně vše vyřešíme. 

  • Pokud balíček přivezl kurýr z DPD:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s DPD vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“.  

  • Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci se Zásilkovnou vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké”. 

  • Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat? 

Ze všeho nejdřív nás, prosím, kontaktujte. Pošleme vám reklamační list, který nám zašlete spolu se zbožím zpět.  Zboží, prosím, zasílejte na adresu Pamar safety s.r.o., Kostelecká 265, Neratovice.

  • Platím poštovné, když zboží reklamuji? 

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a vaše reklamace bude oprávněná, veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vám vrátime.  

  • V balíčku mi chybí jedna položka, jak mám postupovat?

Doporučujeme důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte a vzniklou situaci s vámi okamžitě vyřešíme.

  • Co když se mi zboží nakonec nehodí? Je možné zboží vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Můžete vrátit jednu položku, nebo celou objednávku. Zboží, prosím, zasílejte na adresu Pamar safety s.r.o., Kostelecká 265, Neratovice. Více informací naleznete v obchodních podmínkách. 

  • Nenašli jste tady svůj dotaz?

Napište nám svůj dotaz pomocí kontaktního formuláře a my vám co nejdříve odpovíme.