Časté dotazy
1/ DÁRKOVÉ BALÍČKY
- Proč dárky s příběhem?
Dárkem dáváme najevo, jak moc nám na našich blízkých záleží. Prostřednictvím dárku s příběhem můžeme darovat i obyčejnou věc neobyčejným způsobem. Díky příběhu krásný pocit z dárku nevyprchá hned po jeho otevření, ale přetrvá ještě dlouhou dobu. Více se dozvíte na našem blogu v článku Proč věnovat dárek s příběhem.
- Poradíte mi s dárkem?
Ano, moc rádi. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo kontaktního formuláře. Pokud si nejste jistý, čím vaše blízké potěšit, doporučujeme naše podívat se na náš blog, kde najdete hodně praktických článků, návodů a nápadů.
- Jak dárková krabička StoryBOX vypadá? Jak je krabička velká a z čeho je vyrobená?
Ve StoryBOXu máme dvě základní barvy dárkových krabiček - světlounce růžovou a černou. Naše krabičky jsou vyrobené z bílé papírové lepenky o vyšší gramáži, která vaše dárečky spolehlivě ochrání při přepravě.
Rozměry krabiček jsou:
S malá krabička 160 cm délka x 135 cm šířka x 110 cm výška
M střední krabička 270 cm délka x 200 cm šířka x 110 cm výška
L velká krabička 370 cm délka x 260 cm šířka x 110 cm výška
- Mohu si vybrat vzhled krabičky?
Ano, vzhled krabičky si vyberete sami a vložíte do košíku stejně jako jiný produkt. Pokud váháte ohledně velikosti, inspirujte se našimi hotovými dárkovými krabičkami nebo nám napište. V případě, že máte zájem o jinou barvu krabičky u hotového balíčku, stačí nám to napsat do poznámky ve 3. kroku objednávky “Zadat poznámku pro prodejce”.
- Jak bude dárek vypadat a mohu se do krabičky podívat, aniž by se poškodila, než ji někomu daruji?
Dárkovou krabičku, poskládanou z jednotlivých produktů, hezky naaranžujeme, krabičku vsuneme do pevného obalu s barevným motivem, který si vyberete a vše pečlivě zabalíme. Obal krabičky se lehce vysouvá a před předáním se v klidu můžete podívat dovnitř. Volné místa v přepravní krabici jsou ještě vyplněné bublinkovu fólií a tak lépe ochrání dárkovou krabičku. Do balíčku nevkládáme žádné faktury, takže obdarovaný najde opravdu jen dárek a přáničko.
2/ NÁKUP
- Jak postupovat při nákupu na StoryBOX?
StoryBOX funguje jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes webové stránky. Na webu si vyberete dárkovou krabičku, nebo další produkt dle vlastního výberu a kliknete na ikonku "Do košíku". Ve chvíli, kdy budete mít vše vybrané, vstoupíte přímo do košíku, kde vyplníte osobní údaje, zvolíte způsob dopravy a platby a následně objednávku potvrdíte. Poté vám na e-mail pošleme potvrzení objednávky. Pokud vám e-mail s potvrzením objednávky doručen nebyl, kontaktujte nás.
- Když zboží vložím do košíku, zarezervuje se mi?
Dárky v košíku nejsou rezervované. "Vaše" jsou až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit, hlavně když se jedná o limitovanou edici.
- Když vložím do košíku elektronické zboží?
V případě, že chcete mít Narozeninové noviny nebo další elektronické dárky k dispozici hned, použijte variantu "Elektronické" .
Do 30 min. od zaplacení Vám na e-mail přijde link ke stažení ve formátu pdf. Následně si sami můžete dárek vytisknout a máte ho k dispozici hned.
3/ DOPRAVA
- Za jak dlouho budu mít dárkovou krabičku doma?
Dárkové krabičky standardně expedujeme v den nebo následující den od připsání platby na účet. Na vybrané místo tedy balíček dorazí cca do 2 -3 pracovních dnů od expedice.
- Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?
Dle typu přepravné služby Vám napíše daná společnost e-mail, pošle SMS nebo zavolá.
- Trvá doručení o něco déle, než jste předpokládali?
Pokud si přejete zjistit, kdy bude vaše objednávka předána dopravci, kontaktujte nás. Pokud již byla dopravní společnosti předána (o expedici vás vždy informuje přepravná společnost e-mailem), využijte možnosti sledovat zásilku přímo v systému dopravců.
- Můžu si dárek vyzvednout osobně?
Ano, je to možné. Zdarma si můžete vyzvednout svůj balíček v našem smluvním obchodě Pamar safety s.r.o., Kostelecká 265, Neratovice v pracovních dnech:
PO |
9:00 - 18:00 |
ÚT |
9:00 - 18:00 |
ST |
9:00 - 18:00 |
ČT |
9:00 - 18:00 |
PÁ |
9:00 - 16:00 |
SO |
9:00 - 12:00 |
O čase vyzvednutí Vás budeme vás informovat emailem, zpravidla hned následující den od připsání platby na účet. Lze uplatnit jenom při platbě předem - převodem nebo kartou. Hotovost nepřijímáme.
4/ PLATBA
- Jaké jsou možnosti platby?
Svou objednávku můžete zaplatit na dobírku nebo bankovním převodem s QR kódem. Více o způsobech platby naleznete zde.
5/ REKLAMACE
- Co mám dělat, když je obal mého balíčku poškozený
Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište namístě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání nás ihned kontaktujte. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.
- Co mám dělat, když jsem si poškození všiml až po převzetí zboží?
Určitě nám napište a společně vše vyřešíme.
- Pokud balíček přivezl kurýr z DPD:
Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s DPD vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“.
- Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:
Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci se Zásilkovnou vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké”.
- Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?
Ze všeho nejdřív nás, prosím, kontaktujte na e-mail: darek@storybox.cz. Pošleme vám reklamační list, který nám zašlete spolu se zbožím zpět. Zboží až následně zasílejte na adresu Pamar safety s.r.o., Kostelecká 265, Neratovice.
- Platím poštovné, když zboží reklamuji?
Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a vaše reklamace bude oprávněná, veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vám vrátime.
- V balíčku mi chybí jedna položka, jak mám postupovat?
Doporučujeme důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte a vzniklou situaci s vámi okamžitě vyřešíme.
- Co když se mi zboží nakonec nehodí? Je možné zboží vrátit?
Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Můžete vrátit jednu položku, nebo celou objednávku. Nejdříve nám napište na e-mail: darek@storybox.cz a až následně zboží zašlete na adresu Pamar safety s.r.o., Kostelecká 265, Neratovice. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.
- Nenašli jste tady svůj dotaz?
Napište nám svůj dotaz pomocí kontaktního formuláře a my vám co nejdříve odpovíme.